حساب کاربری

  • ایا برای خرید از گالری طلای روبی حتما باید در سایت عضو باشیم؟

بله اگر بدون وارد شدن در سایت شوید کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید  باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری 

ورمز عبور وارد سایت شوید. اگر قبلا حساب کاربری نداشته اید هم میتوانید به راحتی با وارد کردن شماره همراه ومشخصات خود عضو سایت شوید.

  • ایا امکان ویرایش مشخصات کاربری  من وجود دارد؟

بله شما میتوانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید برای این کار کافی است پس از وارد کردن شناره همراه و رمز عبور وارد حساب کاربری خود

 شوید و در قسمت اطلاعات کاربری اطلاعات خود را ویرایش کنید.

  • چرا با وجود در خواست من برای تغییر رمز حساب کاربری رمز جدید برای من پیامک نشده است؟

لطفا مجددا سعی نمایید و ورود شماه همراه قبلی که ثبت نام نمودید الزامی است ، در صورت عدم دسترسی به شماره همراه قبلی لطفا اقدام به ثبت نام جدید نمایید.

  • ایا میتوانیم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشیم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی باید با حساب کاربری خود وارد شوید سپس روی گزینه سفارش ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

ثبت و پیگیری سفارش

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه می توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارش ها از وضعیت ان مطلع شوید.

  • بعد از ثبت سفارش برای اطمینان از پردازش ان باید با گالری طلای روبی تماس بگیریم؟

خیر پس از انجام مراحل خرید وثبت سفارش پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد ودر صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش گالری طلای روبی با شما تماس خواهند گرفت. و همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود میتوانید از سفارشات خود مطلع شوید.

  • ایا میتوانم سفارشم را ابطال کرده ویا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی ایکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف ویا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی و اتمام خرید ودر مرحله پرداخت وثبت سبد شما قادر به حذف وتغییر سفارش نیستند.از این مرحله به بعد برای لغو وتغییران با واحد پیگیری سفارشات تلفنی ویا بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

  • ایا از طریق های دیگر هم میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟

برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان گالری طلای روبی این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر سفارش انلاین بتوانید از طریق مراجعه حضوری به شعب صفحه اینستاگرام ،واتس اپ 09352441244  وبه صورت تلفنی هم محصول مورد نظرتون را تهیه نمایید.

  • بازه زمانی پا سخ گویی به سوالات مرتبط با فروشگاه گالری طلای روبی چگونه است؟

شما میتوانید جهت طرح سوال ویا موارد دیگر در ساعات اداری 9:30 الی 17:30 با شماره 02126741605 تماس حاصل فرمایید.

  • ایا تعداد خریداز یک محصول در گالری طلای روبی محدودیتی دارد؟

خیر در صورت داشتن موجودی کاربر محدودیتی در خرید محصول مورد نظر ندارد.

پرداخت

  • ایا قیمت محصولات در سایت گالری طلای روبی به روز هستند؟

بله گالری طلای روبی به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.

  • چگونه میتوانیم هزینه سفارش را پرداخت نماییم؟

کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی وبا استفاده از تمامی کارتهای بانکی عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت انلاین پرداخت نمایند.

  • ایا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت گالری طلای روبی امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از گالری طلای روبی هنگام هر گونه پرداخت اینترنتی برای

اطمینان از امنیت پرداخت خود تکنیک های زیر را رعایت فرمایید:1)با مشاهده قسمت ادرس در مرورگر وب خود مطمن شوید از پروتکل امن استفاده

میشود.2)برای ورود اطلاعات کارت خود حتما از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود که در این حالت معمولا پول شما در حسابهای میان بانکی است. در این صورت بانک مغایرت ها رو رفع کرده ومبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد اما اگر تا 72 ساعت پولبه حسابتان برگشت نخورد انگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی

تماس بگیرید.

ارسال سفارش

  • پس از اینکه سفارش خود را ثبت کرده ام چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟

زمان ارسال سفارش برای مشتریان عزیز در تهران در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 13 در همان روز یا در روز های بعد وبرای مشتریان عزیز در شهرستان هم 3الی 4 روز کاری میباشد.

  • سفارش خود را به چه روش هایی میتوانیم تحویل بگیریم؟

ارسال در محدوده تهران به صورت پیک وبرای سایر شهرهای ایران از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.

  • ایا میتوانم سفارش خود را در روز وساعت معینی تحویل بگیرم؟

بله مشتریان در تهران میتوانند سفارشات خود را در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 13 در همان روز وبعد از ان در روز بعد یا در روزهای اتی با

هماهنگی تیم پشتیبانی در 3 بازه زمانی متفاوت تحویل بگیرن.

  • هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال در محدوده درون شهری 27000 تومان و در محدوده برون شهری 35000 تومان می باشد. 

  • ایا امکان کادو پیچ کردن کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

با توجه به اینکه بسته بندی گالری طلای روبی دارای جعبه وبسته بندی شکیل میباشد سفارشات هدیه کادو میشوند وتنها یک کارت تبریک با متن دلخواه شما به بسته بندی اضافه خواهد شد.

  • ایا میتوانیم برای شخص دیگری از گالری طلای روبی خرید کنیم وسفارش تحویل ان شخص شود؟

بله بعد از انتخاب محصول وقرار ان در سبد خرید در مرحله ارسال اطلاعات شما میتوانید ادرس ومشخصات گیرنده را وارد کنید.

  • ایا میتوانم محصولی را که اینترنتی سفارش دادم به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از انجایی که یکی از اهداف گالری طلای روبی کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است تحویل حضوری برای سفارشهای اینترنتی امکان پذیر نیست.

  • پست شهرستان چه شهرهایی را پوشش میدهد؟

کلیه شهرها تحت پوشش پست جمهوری اسلامی ایران میباشد.

  • در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد ایا فاکتور فروش به همراه بسته تحویل گیرنده فرستاده خواهد سد؟

در صورت تمایل کاربر میتواند فاکتور فروش به همراه محصول فرستاده نشود.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

  • اگر محصولی که خریداری کرده ام ایراد فنی یا اسیب دیدگی داشت چه اقدامی باید انجام دهم؟

با تیم پشتیبانی تماس گرفته شود.

  • در صورت باز گرداندن محصول مبلغ پرداخت شده چه زمانی وچگونه استرداد میشود؟

هنگامی که محصولی باز پس فرستاده شود پس از کارشناسی وتایید واحد خدمات پس از فروش هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل امده وتا 48 ساعت کاری مبغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

  • دستبند یا انگشتری که سفارش می دهم چطور مطمن شوم اندازه میشود؟

برای داشتن انتخابی دقیق و مطمن گالری طلای روبی راهنمای سایز بندی و نحوه اندازه گرفتن ان برای شما قرار داده است.